Tata Cara Ngeblog

Ngepost kudu CERITA, salam-salam ato komentar di COMMENT

19.10.08

Bandung pas malem, ujan!

Kalo bandung ujan,
gw bkal ngrasa itu bandung pisann..
Bnyk hal yg ud gw lakuin d bandung pas ujan, apalagi malem.
Bandung malem kalo ujan bisa jadi tempat sejuta kenangan bwt gw!
Adem bgt!
Romantis jg!
Kalo lg kumpul brg temen2, rasain aj lah!
Kerasa anget biar ujan..
Apalagi kalo qt lg mikirin org org yg qt sayang.
Atw malah lg bdua m dia..
Bandung kalo malem pas ujan, sepi.
Tpi d stu qt bsa kumpul brg temen, kluarga, partner, etc.
Bandung malem pas ujan in memorian,,
*jalan jalan brg nak kosan k ciwalk, bip, muter muter mall bdg dah. Kadang klo dr bip jalan kaki nunggu angkot lewat.
Rame !!

*b3 brg bobi n shinta k BSM ntn jkrt undrcver. Autis tpi seru !!
*bubar d chickenbuffet brg afda,alan,dimas,bobi,dta,sinta,irvan,etc.
*pulang karokean brg nak kosan. Brg tante meri n teh muti yg sering ngajakin karoke.
*makan malem brg nak kosan jg. Kadang m temen yg laen atw kluarga.
*ngerjain tugas skolah brg temen smp malem.
*gawe er be, smp air ujan ny ngebanjirin rmh. Haha. Rame !!
*atlantis fivest, biar becek ttp seru !!
*erbe kafe, five in love, etc with erbe n friends !!
*pra de pe er be jg.
*bubar kelas. Fist time gw bwa mbil brg nak kelas. Hehe.
*bubar nak olimpiade bio. Smp foto d m studio 50 gaya! Hufd.
*nongkrong brg d mcdi brg irvan,dta,adit,sinta,,

masih banyak kenangan pas bandung malem ujan..
Emg kadang gk smuany knangan yg bgus bwt gw.

Gw emg suka bandung malem pas ujan!!
Pisann!!
Gw harap kalian jg punya knangan yg bgus pas bandung malem ujan!

0 komentar:

Template by ranger biru